HomeProtokol i pravila ponašanja

Osoblje turnira na svakoj lokaciji:

1. Koordinatori natjecanja
2. Delegati utakmica
3. Medicinska skrb i fizioterapeuti
4. Spikeri
5. Redari (ulaz, teren, izlaz i tribine)
6. Asistenti koordinatora
7. Domaćini za prijem ekipa
8. Security – Pitbull
9. Pomoćno osoblje

Pravila za sve klubove sudionike Turnira:

Dolazak ekipa na stadion minimalno 30 minuta prije utakmice.
Svlačionice nećemo koristiti i klubovi će o tome biti obaviješteni službenim kanalima Turnira.
Ispred ulaza na stadion treba biti stol sa dezinfenkcijom. Svi koji ulaze u protor Kluba moraju dezinficirati ruke.
Sudionicima je upućena obavijest da svi igrači i predstavnici kluba moraju mjeriti temperaturu prije dolaska na stadion te 48 sati prije turnira. Također, mjeriti ćemo temperaturu pri ulasku na igralište.
Treneri su obavezni donijeti isprintanu prijavnicu i sliku prijavnice u mobitelu koju ćemo uspoređivati sa dostavljenim originalom. Obrazac prijavnice je poslan svim klubovima, oni su ga dužni ispuniti i poslati elektronski na mail. Mi ćemo ih isprintati i prije svake utakmice prilikom ulaska na stadion ćemo s trenerima proći sve sudionike.
Unutar stadiona mogu biti samo: osoblje turnira, predstavnici Kluba domaćina, ekipe koje igraju i ekipe koje se zagrijavaju za utakmicu. Nakon završetka utakmice, ekipe moraju odmah napustiti prostor stadiona. Koordinatori su odgovorni da u terenu budu samo ekipe koje igraju i ekipe koje se zagrijavaju. Svi ostali moraju biti izvan igrališta ili na tribinama.
Jednu prostoriju ili svlačionicu u klubu ćemo ostaviti za medicinske potrebe.
Kraj svake klupe za rezerve ćemo imati dezinfekciju.
Kraj stola za delegata ćemo imati dezinfekciju.
U zatvorenim prostorima Kluba obavezno je nošenje maske.
Na zid ispred ulaza ćemo staviti rasporede utakmica i koji će se popunjavati kako koja utakmica završi. Zabranjeno je grupiranje većeg broja osoba i obavezan razmak je 2m.
Rezultati utakmica i strijelci će biti objavljivani na web i FB stranici Turnira neposredno nakon završetka svake utakmice.
Koordinatori natjecanja su odgovorni da delegati sve uredno zabilježe i pošalju rezultate i strijelce.
Listu sudaca će dostaviti NSŽSD prije početka turnira.
Redar na tribinama mora evidentirati sve osobe koje ulaze na tribine.
Svim sudionicima je osigurana voda u bocama od 0,5 l, a prazne boce obavezno treba ostaviti na označenim mjestima.
Klubovi su obavezni dostaviti popis svih članova koji mogu biti unutar stadiona tijekom turnira.
Obavezno se svi moramo pridržavati propisanih mjera.
Pravila ponašanja će biti postavljena na vidljiva mjesto, a ista će biti objavljena i kroz službene kanala komunikacije Turnira.

DALMATINKO CUP 2020. SPONZORI I POKROVITELJI

ghetaldus_logo
ribola
dukat_logo
smoki_logo
kala_logo
algida_logo
btravel_logo1
jako_logo1
prvi treptac
sardina
marina kastela_logo
asinus
nautilus
ecoclean
hotel kastel_logo
hotel sv kriz_logo
nszsd
hns_logo
kastela_logo
tz kastela_logo
tz trogir_logo
grad trogir_logo
tzsplit_logo
sdz_logo
tz_sdz_logo
sdus_logo

All contents © copyright Dalmatinko Cup 2020. All rights reserved.